OT: pneu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 25 17:15:04 CEST 2009

Drive jsem pouzival celorocni kvuli usporam, mam offroad,  v zime nebyl
zadny problem, vybrabal jsem se i z prikopu, problem je v tom, ze  ty
celorocni v zime hure brzdi coz je nevyhoda pri tom, kdyz nekdo prudce
pribrzdi na zimnich pred Vami pka nemusite dobrzdit.
Jelikoz jezdim po horach i v zavejich, jine nez zimni s hrubym vzorkem
bych uz na to nedal (v zime pochopitelne ;-) za bezpecnost a komfort mi
to stoji.
LK