OT: Reinstall OutlookExpress 6

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Červen 25 14:10:32 CEST 2009

Z dna na den mi OE6 prestal pri posielani ukladat odoslane spravy do priecinku SENT, a pri odoslani kazdej spravy (mejlu) mi vyhodi okno s chybovou hlaskou, kde v zalozke Error nic nie je. Sprava stále ostáva v priecinku OUTBOX a mail server ju stale posiela, dokial ju rucne nezmazem.
Bola mi poradená reinštalacia OE6, avsak nedari sa mi odstraniť ani ten stary, nieto najst instalacky k novemu. OE6 je teda integralnou sucastou IE6 a ten nejde odinstalovat takisto. Pri upgrade na IE7 alebo IE8 sa spravanie outlooku nezmeni.
Reinstalacia pomocou suboru IE.inf nepomohla, nakolko po jej spustení si instalator zacne pytat CD s sp3

Mam desktop DELL s XPsp3, zapnute updaty, CD s Win samozrejme neexistuje, rovnako ako admin.

tymto by som rad poziadal pritomnych odbornikov o radu - co s tym ? resp kde zohnat fungujuci opravny balik, alebo instalacku

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598