Laboratorní zdroj HY3003D

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 25 13:35:02 CEST 2009

Ja ho take nedoporucuji, ale to co popisujete je na tom zdroji to
nejlepsi co je. To ze v nem cvaka snad nicemu nevadi.

Spis mi vadi naprosto tragicka odezva na zatez a to, ze cokoliv ze site
kopiruje do vystupnich napeti. Staci zapnout treba MH vybojku a pri
startovani mi lita napeti na vystupech. :-(

Nastesti jsem ho koupil hodne levne - tak me to moc neboli - nekoupil
bych za to ani trafo, bednu a chladice.

Radek Vicek