Re: Krystalove oscilatory - hodiny levne?

Honza hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červen 25 09:46:56 CEST 2009

Upozornuju, ze pajet tohle rucne je neuveritelnej vopruz... nozicky jsou utopeny v kovovem pouzdru, na ktere se perfektne chyta cin...

Pokud muzete kupte si to same v plastovem pouzdru s nozickama, ale jestli osazujete strojne, tak je to ok.

H.