Krystalove oscilatory - hodiny levne?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Červen 24 22:59:10 CEST 2009

Zdravim,
zalezi jake frekvence potrebujes

Na sklade mam nejake oscilatory z ukoncenych vyrob
www.elektronika.cz/hledej,krystal v rozumnych cenovych relacich, od
2,50Kc/ks

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele j.Krajinka@seznam.cz
Odesláno: 24. června 2009 22:50
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: Krystalove oscilatory - hodiny levne?

V souvislosti se svymi pokusy s CPLD se zamyslim nad vhodnym zdrojem hodin
pro me konstrukce. Dosud jsem vystacil s  klasickym krystalem v kombinaci s
74HC04, ale jednak to vedle CPLD vypada hloupe, pouziti krystalu  primo s
CPLD se nedoporucuje a i jinak to neni zrovna idealni reseni ( relativne
velka spotreba a nezcela definovatelne chovani atd.)
Nabizi se pouzit klasicky krystalovy oscilator, ale ty jsou stale realtivne
drahe, chci se proto zeptat zda mi neunikl nejaky pokrok, tedy presneji co
pouzivate jako zdroj hodin vy.
Nejlevnejsi oscilatory, ktere jsme nasel jsou SMD Rakon od TME v cene cca
50Kc/ks v malem, je na trhu v CR neco levnejsiho?

Dekuji

Jirka