Vertikalni pruhy u monitoru

Martin Locker locker@vosrk.cz
Úterý Červen 23 15:42:52 CEST 2009

Zdravím,

nevím jestli jde o stejnou závadu, ale zhruba před měsícem se mi na Notebooku IBM TP R51.
objevil jeden svislý sloupec šíře jeden bod (červený na bílém podkladu), který občas problikl.
Po dvou dnech tam byl již trvale a minulý týden přibyl druhý.
(Notebooku jsou 4 roky, ale velmi nerad bych se ho zbavoval, moc
jsem si zvykl).

Zatím se mi také nepodařilo s tím cokoliv udělat.

Martin Locker