MECH: elektromechanicky akcny clen

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 23 12:50:14 CEST 2009

Znovu jsem si precetl to co chcete od toho bazmeku...a trochu to zkoriguju.

linearni vedeni tlacene na doraz (treba pruzny) pruzinou - to bude
nadzvedavat proti pruzine excentr-vacka umisteny na hrideli motorku

frekvence jsou otacky motoru a velikost kmitu lze resit bud vymennou
vackou nebo regulaci vzdalenosti vacky od sedla linearniho vedeni

vymenna vacka umozni svym tvarem korigovat maximalni zrychleni a jeho prubeh

lze take udelat variabilni vacku

snad si z toho neco vyberete - jsou to jen takove napady z toho co jsme
kdy delali

Radek Vicek