Vyčítání PIC16C56 ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Červen 23 12:24:00 CEST 2009

> Dobry den,

> Vysvetlenie je priamo v PG4UW software. V menu Device/Search dajte masku
> "PIC16C56" pre search a pre ktorykolvek z obvodov pozriete do Device info,
> folder Part number description s vysvetlivkami znacenia obvodov.
>
> Ide o PIC16C56/XT (teda standard Xtal) 10Mhz verzia Plastic DIP. Alternativne
> v SW mozete nastavit PIC16C56/JW a nastavit typ oscilatora XT.

> Buffer je - po vybere obvodu - spravne vypleney 12 bitovymi slovami v tvare
> 0FFF (default vyplnenie buffra je hodnotami FF), teda presne 12 platnych bitov
> [...]
Zdravím,
  velice děkuji za obšírný popis. Většina problémů a nedorozumění bude asi
způsobena tím, že provozuji DOS verzi PG4U v Linuxu pod DOS emulátorem.
Kdysi na toto téma šel v této konferenci thread, zdá se, že toto je pro mne
jediný možný způsob, neboť verze pro windows mi ve wine nefunguje (detekce
hardware) a o tom, proč neexistuje nativní verze pro Linux, jsme zde již
myslím osobně diskutovali, takže to nemá cenu znovu otevírat.
  Jak jsem psal, jde o můj první kontakt s rodinou PIC, takže jsem byl
překvapen, co se mi to tam načetlo. Datasheet si samozřejmě stahnu a informaci
vyhledám. Nejspíše bude ale obvod asi locknutý. Na té samé desce je ještě
Atmel AT89C52 a ta je taky locknutá (tam to poznám - čte samé FF :-) ). Tak
to by bylo s podivem, kdyby jeden čip byl locknutý a druhý ne :-).
  Zdraví Pavel Troller