Dural 2 mm - prosba

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 23 11:11:03 CEST 2009

Jeeee tohle mazatko je jedna z nejbajecnejsich veci co existuje na
podobne veci prestoze na to neni vubec urcena. Kdysi davno jsme delali
takove mosazne pruvlaky, ktere se kalibrovaly trnem - nic krome tohodle
pripravku to nedokazalo umazat tak aby se to nepridiralo.

Mel jsem dva spreje od kamarada co Amway prodaval nekdy po revoluci a uz
nemam ani kapku. Pry to Amway uz nevyrabi nebo nedovava do EU. Pokud
byste vedel kde to tady v CR koupit dejte mi prosim vedet.

Radek Vicek