Dural 2 mm - prosba

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Červen 23 10:29:33 CEST 2009

Ty kroucené závitníky jsou kvalitou trochu jinde, než běžné. Do měkkých
materiálů jsou závitníky 1-2-3 většinou nevhodné, závit se často poničí
právě při vytáčení závitníku ven. Na hliníkové slitiny je výborný již
zmiňovaný řepkový olej se sírou, viděl jsem používat i petrolej a nebo i
perchlor, nebo podobná rozpouštědla.

Jirka