MECH: elektromechanicky akcny clen

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 23 09:13:39 CEST 2009

Skusal som EM-FS3830BZ-12 z TME a nevyhovuje. Pri zvysovani prudu sa najprv
nic nedeje, potom sa jadro vtiahne a prilepi dovnutra cievky, pri znizovani
prudu tam dlho dlho drzi a potom naraz odpadne. Roznymi variaciami sily
protipruziny a polohy jadra sa mi nepodarilo najst stav taky, kedy by
vychylka bola aspon priblizne linearna od pretekajuceho prudu a celok by
nevykazoval nepouzitelnu hysterezu.

J.S.