Vyčítání PIC16C56 ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Červen 23 09:10:06 CEST 2009

Zdravím,
  ač s těmito čipy standardně nepracuji, dostal se mi to ruky čip, označený
PIC16C56-10P.
  Tento čip jsem zkoušel číst na programátoru LabProg48LV. První problém byl,
že jsem přesné označení čipu nenašel v nabízených možnostech. Měli tam jen
různé PIC16C56-xx nebo PIC16C56/xx, kde xx byly dvoupísmenné kombinace (teď
nejsem u toho kompu, tak nemohu sloužit seznamem) a dále pak PIC16C56A, ale
-10P jsem tam nenašel. Zkoušel jsem pro čtení různé varianty a výsledek se
jevil stále stejný.
  S výsledkem rovněž nejsem spokojen. Buffer je po čtení zaplněn wordy
(správná délka by asi měla být 12 bitů), které jsou vždy ve tvaru 000x, kde x
je hex číslice 0 - F. Každý ten word je tedy jen v rozsahu 0 - 15. Zhruba od
poloviny adresního prostoru je tam fixní hodnota 000F, což považuji za
nenaprogramované adresy. Zbytek bufferu mimo očekávaný adresní prostor je
vyplněn hodnotou FFFF, což bych očekával.
  Prosím o informaci, zda tyto příznaky jsou např. dány zapnutými ochranami
(proč to ale tedy pak načítá ten spodní nibble, čekal bych, že to bude číst
jen samé nuly nebo jedničky), nebo zda šlo o chybnou spolupráci čipu s
programátorem, např. v důsledku chybně vybraného obvodu, nebo zda jde o jinou
chybu mezi klávesnicí a židlí.
  S pozdravem Pavel Troller