Dural 2 mm - prosba

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 23 08:07:44 CEST 2009

Ja bych ctene osazenstvo jen upozornil, ze existuji specialni rezne
oleje a nejsou az tak drahe - na letovani si take neberete kyselinu na
okapy. Kdyz si koupite za 60Kc jednu litrovou flasku tak ji mate na
dozivoti a lze jej pouzivat bud neredeny na zavitovani nebo v emulzi s
vodou na veskere vrtani, frezovani.

Radek Vicek