Linux - civilizacni sok

Zdeněk Materna zdenek.materna@gmail.com
Pondělí Červen 22 16:36:26 CEST 2009

No já zase pozoruju, že Ubuntu je o hóóódně pomalejší než Gentoo :-D

Ale ve Vašem případě bych řekl, že bude problém v grafice. Mrkněte sem:
http://www.root.cz/clanky/nove-ubuntu-ma-vazne-problemy-s-grafikami-intel/.
Přepnul jsem na UXA, upgradoval ovladače a integrovaný Intel hned běží
řádově líp...