[OT:] Problem se sitovkou u GeForce 8300 pod WXP

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Červen 22 12:34:37 CEST 2009

Jeste dodatek - na stejnem miste, se stejnou kabelazi, ve stejnem switchi
proti stejnym masinam (a se stejnym zdrojem a s vice disky) pracovalo PC s
chipsetem i815 s PCI sitovkou 3Com jeste v patek naprosto bez problemu,
takze HW zavadu na sitarine bych asi vyloucil, kazdopadne jsem pouzil uz i
jiny kabel a bezi v jinem portu switche se stejnym neuspokojivym vysledkem.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 22, 2009 12:24 PM
Subject: OT: Problem se sitovkou u GeForce 8300 pod WXP

Omlouvam se za OT, ale fakt uz nevim kudy kam a problem mne hodne pali.

Mam MB s GeForce 8300 (konkretne tuto:
http://www.okcomputers.cz/asus-m3n-h/hdmi/d-66691/ ) a mam problem: Na
masine jsou nainstalovany WinXP Pro SP3 a jednou za cas ma ze site
zkopirovat cca 300GB na svuj lokalni disk. To kopirovani je po 100Mbit siti,
par hodin (cca 6) to trva, resp. melo by.

Problem je v tom, ze v prubehu kopirovani sitovka nejak prijde o konektivitu
a prestane videt do site (nechodi ani ping). Staci "jen" sitovku zakazat a
povolit (nebo zmenit libovolny parametr v nastaveni site, to udela v
podstate totez), pak zase nejakou dobu jede. Ta "nejaka doba" se pohybuje v
rozmezi 2 minut do cca 4 hodin, naprosto nezavisle na nejake cinnosti, je
jedno, jestli u te masiny sedim a neco delam, nebo jen bez dozoru bezi.
Power management mam povypinany, sitovka ma zakazane (resp. nema povolene)
to "vypinani prostredku z duvodu snizene spotreby" ci jak se to tam pise.

BIOS je posledni, ovladace pro cely chipset take, v masine neni nic navic,
vyuzivam vsechno integrovane, co ta deska ma, procesor 45W Athlon X2 5050e,
dva disky, 2GB RAM, zdroj Fortron 350W, PC je jinak stabilni vcetne her.

Uz me to trochu nebavi, resim to cely vikend a je to pro mne docela
kriticke. Nemate nekdo napad, na co se zamerit, nepotkal jste nekdo neco
podobneho? Vygooglovat nic relevantniho se mi nepodarilo.

Diky.

Pavel Kutina