Linux - civilizacni sok

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 22 11:43:41 CEST 2009

Snehulak napsal(a):
> [...]
> kteri jsou s windows spokojeni a davat jako plus to , ze linux je
> vlastne windows akorat zadarmo . Proc tedy vznikaji distribuce jako
> mandriva, ubuntu to je prece vylozena snaha ukousnout kolac , ktery
> okupuje windows . A obalit filozofii linuxu nejakou obalkou tak aby to
> vypadalo jako windows z cehoz vznikne kockopes(neco konfigurujete neco
> naklikate , neco pro zmenu hledate v conf souborech atd..)
>
> Prijde mi to jako schizofrenie, ktera nevede nikam, navic kdyz na
> kdejakem webu venovanem linuxu komunita halasne oslavuje kazdou
> promile , kterou ukousne linux windows :)

Buď se chcete hádat, nebo jste nečetl co jsem psal:

Momentálně se rychle rozvíjí ta část světa linuxu, kde se tyto systémy
překrývají.

Máte asi problém s tím že svět linuxových distribucí nemá svého Gatese
nebo Balmera a tak je není jednoduché zjistit komu spílat, nebo se před
kým plazit.

Otázka tedy zní: komu vynadat za svobodné konání svobodných lidí?

ZU