Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 22 11:03:27 CEST 2009

Hmmm tak pro me je tragedie vykonny NB. Mel jsem od Toshiby i od Dellu
(v cenovych relacich 40-100k) vykonne NB a vsechny jsem vratil -
vykonostne se to sice blizi stanici za 10-15kKc, ale pri tomto vykonu
vydrzi v chodu maximalne 2-4h. Kdyz si to polozim do postele tak to
zacne hucet jak blazen protoze se to nedokaze na polstari uchladit. Vazi
to 2-3kg plus zdroj. Kdyz to ma 2kg tak je to o strach nekde polozit aby
se to nerozlamalo a kdyz je to 3.5kg macek tak to zase radeji nikam
nevozite, protoze kdo by to tahal. Navic nikde v terenu nepotrebuji
spoustet nic tak narocneho co by potrebovalo supervykonne CPU a GPU (hry
neparim).

Svemu otci (65 let) jsem kupoval minuly tyden Eee 1001, ktery je o neco
vetsi nez Eee 901 (ten mam ja) a klavesy jsou uz uplne v pohode, vazi
1.2kg, obrazovka 10", pevny disk 160GB, Atom N280, BT, Wifi, kamera
1.3Mpxl a vetsi baterii 8.7Ah takze vydrzi 9h v chodu. Za cenu 9.900Kc s
DPH je otec naprosto nadseny (prestoze jsem mel take obavy ze na to
neuvidi). Kdyz nemuze spat tak v noci cte na netu, ma na tom Skype, ICQ.
Nic vic od toho nepotrebuje a vozi to sebou uplne vsude.

Radek Vicek