Linux - civilizacni sok

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 22 09:55:13 CEST 2009

Když jsem v roce 1992 začínal v novém zaměstnání skoro jsem brečel.
Předtím jsem jel v rezidentním editoru typu Borland jak fretka.
Ale na novém místě jsem musel dělat ve vi-čku, které díky špatně
nastavenému terminálu fungovalo jako ed (jako řádkový editor). To jsem
ale nevěděl a ani mi nikdo neporadil. Na všechno (SCOunix i vi) jsem měl
jen jednu knížku (Skočovského) a man-nápovědu.

Dnes: bez vi/vim/gvim ani ránu!

MS-Windows a unix/linux nejsou varianty. Jsou to dva rozdílné světy,
které se částečně překrývají.

ZU