Linux - civilizacni sok

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Červen 22 07:02:28 CEST 2009

Pak je jeste kompromisni reseni. Mit nainstalovane oboje. Linux
(pouzivam Ubuntu) ma nektere zajimave nastroje. Nedavno mi pomohl
zachranit data z USB disku, kde je Win neumelo precist (prestoze byl
NTFS). Dalsim faktorem je bezpecnost na internetu. A samozrejme moznost,
ze se ve Win neco pokazi a nepujdou spustit.
Takze pouzivam Linux: sprava disku, internet, nektere programy (Gimp,
Office) a prekvapive scaner, jehoz puvodni ovladaci program pro Win
nelze spustit v XP.
Windows: na ostatni beznou praci.

Zdenek