synology NAS, rychlost ??

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Červen 21 20:49:03 CEST 2009

Asi jak ktera "bezna".

Mam tady 16x1Gb rackovej switch - sice zadna super znacka, ale mam
vyzkouseno ze udela zhruba 80MB/s na serverech v praci na 5 portech
soucasne.

Nicmene kdyz kopiruji data ze sveho PC (ted jsem instaloval kvuli tomu
posledni driver) tak integorvany PCI-E Realtec 8168/8111 udela proti
memu serveru (se sitovkou Intel, ktera ma vlastni CPU a chache) upload
maximalne 18MB - soubor 500MB. Pritom obracene je download 2x vetsi.
Vysvetluji si to jedine tak, ze rezie te integrovane sitovky na CPU je
tak vysoka (a podle monitoru je to cca 20% CPU), ze je to uz problem pro
system - zrejme je upload narocnejsi nez prijem.

Budu ted upgradovat server na vyssi jadro a nahraju tam i posledni verze
driveru - tak uvidim, ale myslim ze realna rychlost PCI sbernici jeste
nejake zvyseni umoznuje.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4174 (20090620) __________

http://www.eset.cz