Re: Vyhláška 50/78Sb.

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Červen 21 17:04:03 CEST 2009

Smula. Vyjimky uz snad ani nedavaji, i kdyz jsou ve vyhlasce stale zminene.
Podminkou pro zkousky je vyucni list, maturitni vysvedceni, nebo VS diplom z elektrooboru.
Seznam oboru vcetne ciselneho kodu je v priloze 2 teto vyhlasky.
Ale je asi poplatny sve dobe, protoze napriklad ciselne kody z mych studijnich oboru
tam nejsou uvedeny. Pred par lety jsem mel kolegy z VS neelektro oboru,
kteri si museli nakonec dodelat vyucni list.
Dnes to uz lze provest jako rekvalifikacni kurs ve zkracene dobe.

JURP