Zemnici pasek na stavbe?

Sobota Červen 20 23:32:38 CEST 2009

no PE a hromosvod - toho se docela bojím. Já ten základový zemnič použiju
jen na PE a uzemění TV antény, která bude v ochranném prostoru hromosvodu.
Pro hromosvod udělám uzemění zvlášť. Když si představím co se děje při
rázové vlně na indukčnosti toho uzemění a přívodů, nevidím důvod proč si ten
bordel zatahovat do baráku.
Anděl

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 20, 2009 10:04 PM
Subject: Zemnici pasek na stavbe?

Poradite jak spravne ulozit zemnici pasek do zakladu stavby, co na nej
pripojit, jak a kde ho vyvest na povrch?

Nekde jsem cetl, ze se ma pasek ulozit nastojato do betonu zakladoveho
pasu spise k vnejsi hrane a vytvorit z nej kruh po celem obvodu stavby.
Ze se ma pasek vyvest na povrch v miste budouci instalace svodu hromosvodu
a dale k nemu pripojit uzemeni PE.

V danem pripade je delka obvodoveho zakladoveho pasu 80m a pri cene FeZn
30x4 pasku 20Kc/m to docela leze do penez, tak se chci zeptat jak
postupovat?

Dekuji
WS