kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Červen 19 23:27:11 CEST 2009

aha, nevim presne jestli sahaji moje schopnosti az tam kam miris
kazdopadne pokud ti to nevychazi vidim to
nelinearite tech odporu......tam uz to bude hodne
rozdilne, jako kdyz vysypes hrach na zem :-)

Uz jsem asi fak unavenej...jdu spat :-D