Probl

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 19 19:21:20 CEST 2009

Máme starodávnou mikrovlnku Samsung snad z 80. let (je obrovská, skoro jako
staré teslácké televize). Má sice jen 650W, ale ohřívá nějakým zázrakem
odprostředka. Když tam dám plátek sýra nebo šunky, je uprostřed hnědý a na
kraji ještě měkký. To samé když se tam dá ohřívat párek nebo rohlík,
uprostřed je tvrdý, zatímco na povrchu ještě měkký. Talíř polévky je ale po
okrajích znatelně teplejší, než uprostřed.  Na rozdíl od moderních
mikrovlnek ale snese všechno, příbory, dokonce i hrnec.

Když jsem dal sýr do moderní mikrovlnky u rodičů , byl okraj hnědý, zatímco
prostředek ještě bublal.

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>

Mame nejakou "chytrejsi" MW od Daewoo a dela nam neco podobneho - nekdy je
neskutecny opruz ohrat hrnek mleka (hrnek se rozpali, mleko je studene),
nekdy ve stejnem hrnku to mleko bubla... Totez se deje treba s polevkou nebo
omackou, u taliru je to vylepsene o to, ze u okraju se to prismazi a
vprostred je to studene - a to pouzivame takove to nadobi z tvrzeneho skla,
ktere v jinych MW nedela problemy (a predpokladam, ze je nenasakave).
Je to, mirne receno, docela otravne, pricina je mi take zahadou.