Spatne chladici lednice

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 19 19:15:13 CEST 2009

Obraceni nema zadny smysl, docasne to pomahalo u absorpcnich a toto preziva
jako fama. Spis tomu ublizite.
1. Nedostatek chladiva.
2. Kompresor je v nadobe na pruzinach a muze z nektere vypadnout.
3. V nadobe je dole olej. Cely vnitrni objem je spojen se sacim otvorem.
Muze se stat, ze se olej pri obraceni dostane do valce (valcu) kompresoru a
po zapnutí se jeho vinou trvale zdeformuje planzeta na vytlaku, ktera slouzi
jako zpetne klapka. Kompresor pak uz nema tlak. Overeno v praxi :(
Kdyby se olej dostal sanim i do vyparniku (do kapilary musi z kondenzatoru
pres filtr, zadne smeti se do ni nemuze dostat), byl by opet postupne nasan
do nadoby a nic zleho by se nestalo. Stejne tak by byl vytlacen chladivem i
z kondenzatoru.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 19, 2009 5:18 PM
Subject: OT: Spatne chladici lednice

Zdravim konferu s trochu patecnim tematem.

Dostal jsem za odvoz lednici, tak jsem si ji dal na stavbu aby se dalo treba
chladit pivo.
Po prevozu ale nejak nechladi. Vezla se polozena v aute, i kdyz jsem slysel
ruzne veci o tom ze to lednicim skodi.
Jak se to ma tedy s prevazenim lednice? Pomaha metoda prevratit lednici
vzhuru nohama, kdyz nechce chladit?
Vyparnik je sice studeny, ale v lednici neni min nez 10 stupnu a led v
mrazaku taje.

Pavel