kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Červen 19 18:07:43 CEST 2009

To je irelevantni :) Zalezi na tom, kolik je vyrobce ochotny mit
vyteznost. Rekneme, ze ma technologii, kde se mu do 0.1% chyby vejde
95% odporu a ma marzi 50%. No tak si utrhne od huby 5% a ma klid, nez
kdyby musel poridit technologii narocnejsi, kde by mel treba 99.9999%
vyteznost ale marzi jen 20%.

PK