Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pátek Červen 19 13:08:45 CEST 2009

> Kouknete na tohle.
> Dvoujadro s minimalni spotrebou a super vykonem za 6000.
> Tim se myslim , ty stare pc vyrazuji ze hry po vsech strankach .
>
> http://pctuning.tyden.cz/multimedia/pc-v-obyvaku-htpc/14247-prestigio-ion-pc-mini-pocitac-za-pet-tisic
>
> snehulak

To je moc pekne - a zcela v mem stylu, protoze nejpraktictejsi pocitac (a
mam jich doma hafo) co jsem koupil v poslednich letech je Asus EEE 1000 - na
10 palcovem monitoru se uz da neco udelat (maximalisti prominou) a pritom
vam v tasce neutrhne rameno.

Mimochodem bud pribuzni, nebo firmy musi dat najevo "ze na to maji" a tak
casto lituju ty holky co jdou do nejakeho byznysu v kostymu na podpatku a
pres rameno notebook jako krava.

Ale to uz je totalni offtopic - osobne se moc tesim jak se vyrobci softwaru
a OS popasuji se smysluplnym zatizenim desitek CPU jader - coz se da za par
let ocekavat.

Zdravi Petr Kubac.