Akku Eneloop a fotak.

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pátek Červen 19 12:10:03 CEST 2009

> Tak to jsem z nich tedy zklamany. Vypadaly konecne po letech jako
> pouzitelne akku, o ktere se moc nemusim starat. A vypada to, ze je to
> stejne kram jako NiCD, NiMH apod.
> Zkusim ty nabijeci/vybijeci cykly.

Pokud se tyce foceni tak se mi LION akumulatory jevi jako typ nabij a
zapomen - klasicka olympusacaka baterka BLM 1 mi v Olympusu 5060 (dneska uz
stara sunka) za novoty v roce 2005 vydrzela na 700 fotek a pred tydnem na
svatbe kolegy jsem na ni jeste porad udelal 650 fotek. Ale podotykam ze to
je baterka i fotak z doby kdy digitalni fotaky neprosly jeste "katovanim
kostu" http://pandora.idnes.cz/part/2008/9/26551

Zdravi Petr Kubac