Dimenzovani kabelu , umisteni elektormeru - elektroinstalace?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 12:07:21 CEST 2009

No ja take moc na vselijake ochrany neverim zvlast pokud slehne primo do
vaseho baraku, ale vetsinu spotrebicu (drahych) mam napojene na on-line
UPSku co napaji rack se servery. Puvodne jsem to nechtel kvuli vydrzi na
baterie, ale i pri bezne zapojenych spotrebicich to nedela vic jak 500W
a to je 50% vykonu a cca 13 minut chodu.

Naposledy kdyz slehlo do rozvodu tak jsme zjistili, ze nejde elektrika
az kdyz jsem se sel napit do kychyne a nemohl jsem rozsvitit. V pracovne
mame napojene i lampicky a deti cumely na vecernicka jako by se nechumelilo.

K tomu prepojeni jsem pristoupil po tom, co jsem se kouknul do logu te
UPSky a videl co ta sit umi obcas provadet. :-(

Na chalupe ted budeme delat nejake venkovni rozvody a tak jsem se
rozhodl, ze udelame po chalupe jeste jeden okruh take napajeny z UPS.

Radek Vicek