Televizor Samsung LED.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 11:27:12 CEST 2009

No ja na cenu nijak nehledel - sel jsem schvalne z dalky takze krome
obrazu jsem nic jineho nehodnotil.

Z tech LCD jsem nijak nadsenej nebyl bez ohledu na cenu - samozrejme
jsou mezi nimi rozdily a velke, ale i tak se mi ten obraz z LCD nelibi.
Navic mi prijdou ty ceny celkem otresne - kdyz se doma koukam na TV (po
netu) na 22" LCD monitoru za 6kKc tak mi prijde ten obraz prijde stejnej
jak u TV za 20k.
Ten panel je samozrejme vetsi, ale rozliseni vetsi neni a tak by melo
byt teoreticky jednodussi jej vyrobit nez ten LCD monitor.

Radek Vicek