Akku Eneloop a fotak.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 10:20:27 CEST 2009

No zivotnost mozna, ale nemelo by to mit vliv na kapacitu - predpokladam
ze pan Hanek na nich nema natoceno stovky cyklu a je na konci zivotnosti
jako takove.

Vidim problem jinde - mam podobnou nabijecku od Maha
http://www.ledshop.cz/nabijecka-powerex-mh-c9000~zNN107.html , ktera se
jevila skvele - umi to skoro vse co by si clovek pral. Problem ale je ze
i pres to ze umi nastavit nabijeci proud od 200mA do 2A tak to dela jen
stridou doby nabijeni - takze pri nabijeni proudem 200mA tece do baterky
1/10 doby 2A a 9/10 nic. A to baterky moc rady nemaji - rozhodne ne
tyhle do spotrebni elektroniky.
Tenhle zpusob regulace nabijeciho proudu bude u vetsiny tehlech
nabijecich bazmeku.

Mam doma delsi dobu Eneloopy a Recyka a postupne jsem presel na Recyka -
jsou v tomhle smeru odolnejsi.

Udelal bych nekolik nabjecich cyklu na nabijecce s 1/10C - melo by se to
srovnat pokud uz nedoslo k poskozeni clanku.

Radek Vicek