Televizor Samsung LED.

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Červen 19 10:16:15 CEST 2009

A to meni jas I plosne - treba kdyz je pulka obrazu tmava a pulka svetla?
A jak je to s zivotnosti tech LED?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lukáš Grepl
Sent: Friday, June 19, 2009 9:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: Televizor Samsung LED.

> Ano je to podsviceni LEDkama objevuje se to  i u LCD k
> pocitacum.Zasadni vyhoda je myslim ve spotrebe a lepsi rovnomernosti
> podsviceni, mensi hloubka panelu a taky lepsi korigovani jasu a
> barevne teploty . Nevyhoda asi stale cena.

A další výhodou je obrovský kontrast.

Teď jsem se na to díval v prodejně a bylo to proti všem těm ostatním
naprosto nesrovnatelné. Prostě černá byla opravdu černá. Měli tam jiný
Samsung (LCD s CCFL) hned vedle za skoro stejnou cenu (~45kKč),
bezpochyby taky velmi kvalitní, ale v přímém srovnání byl vidět obrovský
rozdíl ve prospěch toho LED podsvícení. Jak v kontrastu, tak v barevném
podání.

Ten obraz mě fakt nadchnul, naprosto se vymykal běžnému standardu, který
tam představovaly desítky dalších LCD i plasma TV. Cena už mě nadchla
méně...

Lukáš Grepl