Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 19 09:05:54 CEST 2009

Ja mam trosku herni stroj C2D 4ghz, nvidia gtx 260 a mam 650W zdroj.
Pri hrani spotreba cca 500W ve windows kolem 200W. K tomu jeste 26"
monitor kterej uz znova spapne cca 90W . Hlavne ze jsem si porizoval
LCD abych u sveho 22" crt nemusel resit 160W spotrebu a ty velke LCD k
tomu zvolna miri :)

snehulak