Tak, a je to tu: koniec Moorovho zakona sa blizi...

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Červen 19 08:56:09 CEST 2009

On Fri, Jun 19, 2009 at 08:18:25AM +0200, Jiri Foldyna wrote:

> Hm. Zrovna tento týden zprovozňuji malou síť pro 2 ordinace, 4 pracovní
> stanice + server, a kW nežerou  ani všechny dohromady (v pracovních
> stanicích mám dvoujádrové Atomy 1.6G, v serveru nějaké 3G Core 2 Duo,
> integrované grafiky). Samozřejmě, je to na práci, ne na hraní :-)
>
> JF

Jasne, ale jelikoz se uz pomalu zacinaji objevovat zdroje dimenzovane na 1.5kW apod.,
tak to o necem zacina vypovidat (samozrejme je mi jasny rozdil mezi beznou spotrebou
a maximalnimi hodnotami...)

P.T

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net