Li-Ion -> 3.3V converter...

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Pátek Červen 19 08:53:07 CEST 2009

Asi jsem to napsal blbe, ale nehledam klasiku, myslel jsem, ze chci
SMD, ale pouzdro, ktere bude mit nozicky, jako uSOP, SO, chci se
vyhnout pouzdru QFN od ADP2504, ktere se fakt nepaji idealne a hlavne
nikdy nevim, jestli je pripajene, nebo je tam studak...
max1651 je jenom step down, neprinese nic proti LDO, pouziva fet,
nesplni oddeleni baterky- potece proud v opacnem smeru pri vybite baterce...
Diky za tipy
         Tommy OK2PNQ