Li-Ion -> 3.3V converter...

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 18 16:39:08 CEST 2009

Abych to doplnil, tak samozrejme, pri beznem provozu to moc pod 3.3V
na baterce nejde, ale pokud treba pozaduju cinnost i v -20st.C, tak
vzroste vnitrni odpor a jsem nize. Co se tyce zatizitelnosti clanku,
tak to je mi jasne, predpokladam pouziti typu 15C a vice, kde odber
1A je polechtani, odber 1A navic neni potreba porad, spise jako
spickovy kratkodoby, ale musi byt k dospozici porad.

Pokud mi nekdo nabidne LDO s nizkym odberem a Vdrop tak 100mV pri 1A
a navic by nemel tect zpetny proud prez nej z 3.3V do baterky, tak se
na menic rad vybodnu...
Hezky den Tommy OK2PNQ