Li-Ion -> 3.3V converter...

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 18 13:46:35 CEST 2009

To jiste je pravda - navrh spravnych baterii je komplexni zalezitost.

Ja vychazim z poptavaneho menice na 1A coz uz neni uplne malo pokud se
jedna o nejake prirucni zarizeni a pri step-up tam potece vic.

Bylo by dobre take vysetrit jake maximalni proudy (spicky) z te baterie
mohou tect - baterky se delaji ruzne a nektere nemiluji prilis velke
pretezovani proudy nad 1.5C.

Radek Vicek