Dreamsky 7500

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Červen 18 08:10:15 CEST 2009

Jj, funkci FAV je mi jasna. Myslel jsem to tak, ze v tom Chanel Editoru
je nejaka chyba. Pro FAV1 a FAV2 funguje normalne. Pokud nastavim FAV3,
zobrazi je YES nejen v tomto sloupci, ale (chybne) i ve vsech
nasledujicich (FAV4..FAV7). Pri dvojkliku na radek ukaze (spravne)
zatrzeny jen FAV3. List mam z prijimace.

Z.