Dreamsky 7500

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 07:33:58 CEST 2009

Tak jsem vcera zkousel ten PIP a mam stejne vysledky jako Vy, ve verzi
2.21 PIP na cryptoworks kodovane kanaly nefunguje. Pak mi to nedalo a
sel jsem jeste k sousedovi, ktery ma 7500-ku na D1G1 s AU a tam vse
funguje jak ma - tedy programy se zobrazi korektne, pomoci sipek pak je
mozne prepinat mezi aktivnim oknem, kliknutim OK se prave aktivni okno
dostane do stredu atd. Vicemene mne to potvrzuje to co jsem psal jiz
vcera - Dreamsky momentalne preferuje uzivatele D1G1 platformy.
Toz tak, mejte se. M.