Dreamsky 7500

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Červen 16 16:38:59 CEST 2009

To je OK. Tusil jsem, ze jsem mozna skoncil na filtru spamu.

S tovarnim nastavenim mate pravdu. Uvadi se to v kazde diskusi. Nastesti
jde snadno zalohovat data. FW asi hned menit nebudu. Starsi nez 2.21
nechci kvuli NTFS a novejsi kvuli kritikam na forech.

Zatim jsou autori opravdu aktivni. Snad jim to vydrzi. Jeste maji co
zlepsovat. Cestina je vubec problem. Nejen komoleni EPG, ale treba
nevidi soubory v adresari s ceskymi znaky (trvalo mi, nez jsem zjistil
duvod).  Do casovace obcas prida z EPG spatne datum...

Zdenek