kde zohnat lacne Litium - Ion akumulatory

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 16 14:56:29 CEST 2009

Pani,
dakujem vsetkym za smerniky k informaciam. Vyzera to bohuzial asi tak, ze
asi zostanem u aku z mobilnych telefonov.

Co sa tyka NiMH aku, ako sa pytal Michal, tak Li-Ion su omnoho mensie. Pri
rovnakej kapacite ako 3xNiMH mozem mat u Li-Ion asi polovicne rozmery,
predovsetkym ten clanok moze byt nizsi (plochy) co ulahcuje jeho integraciu
do zaridenia (uvazujem male prirucne zariadenia, kde rozmer hra ulohu).

J.S.