OT algoritmicka hadanka

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Červen 16 14:39:43 CEST 2009

Nesedi mi ty spojene vystupy. 7408 je otevreny kmolektor?
Vezmeme vstup 10101000, na jednom vstupu posledniho AND bude 1
Pokud teda beru, ze ty AND jsou s otevrenym kolektorem (coz imho
nejsou) tak jedna jedina nula na vstupech (a ta tam v tomto pripade
je) mi da na druhy vstup posledniho AND pres invertor 1 a tedy vystup
bude 1 i kdyz cislo neni mocnina 2.
Vystup bude 0 napriklad pro vsechny vstupy = 1. To taky neni mocnina 2.

Pokud nebyly mysleny AND s otevrenym kolektorem, tak to fungovat nebude vubec.

PK.