kde zohnat lacne Litium - Ion akumulatory

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 16 11:36:41 CEST 2009

Neviem posudit - okrem toho, ze neviem otvorit tento link, nedostanem sa
vobec ani na stranku DX, divne (ale help.dealextreme funguje).
Ono ani tak nejde o to, co do toho zariadenia nacpem a co nie (nove typy
byvaju vacsinou mensie ako tie predosle), chcem sa len vyhnut situacii, kedy
do kazdeho modelu kazdeho polroka budem musiet zhanat a testovat novy typ
Li-ion clanku s dovtedy neznamymi vlastnostami.

J.S.