Dreamsky 7500

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Červen 16 10:31:06 CEST 2009

Ja asi nejsem nejpovolanejsi (mam o cca 2 tydny), ale zkusim to:

Mam 2.21 a problem se zatuhnutim mam taky. Vyresilo to az vypnuti
napajeni. Taky obcas restartuje pri pokusu prehrat TS. Na foru psali, ze
posledni stabilni verze jsou 2.18 a 19. Novejsi uz stahli z archivu a
dali je jako testovaci.

Muzete zkusit, jestli u Vasi verze funguje vice obrazu (PIP)? Tlacitko
F3. U moji to nezobrazi kodovane programy (CT1 atd.) a u 9 a více se
spatne trefuje s obrazem do ramecku.

Snad se jeste ozve nekdo povolanejsi. P. Mostekovi jsem psal privatne uz
driv.

Zdenek