Re: OT: Linux a Avidemux

d.petr d.petr@post.cz
Úterý Červen 16 09:28:35 CEST 2009

------------ Původní zpráva ------------
Od: Aleš Filip <nostromo@khnet.info>
Dokázal by mi někdo poradit, jak nastavit Avidemux v Linuxu, aby mi z
toho vypadl avi soubor podle přílohy? Je to do takového blbého MP4
přehrávače, který jiný formát nezvládne. K tomu MP4 je jakýsi "AVI
converter", ale nepodařilo se mi ho ve Wine spustit. Zkouším teda
konvertovat Avidemuxem, ale ať ho nastavím jak ho nastavím, tak ta MP4
ohlásí Chyba formátu.

A jake kombinace jste v Avidemuxu zkousel?
Jsem ted na WIN, tady Avidemux nabizi napr. pro video "MPEG-4 ASP (Xvid4)", pro audio "MP2 (lavc)". Tahle kombinace neprojde?
Mame doma prehravac DVD (skatuli u TV), ktera umi DivX. Kdyz vytvorim AVI s MPEG4  pomoci ffmpeg ((DivX je jen jeden z kodeku do MPEG4)), neprehrava to DVD obraz. Ovsem staci v hlavicce toho MPEG4 prepsat podpis, ze pochazi od DivX a ... nahle vse funguje. Nemohl by byt  u Vas podobny problem?

Asi to bude podobný problém. Nastavil jsem to, co jste mi napsal, a
všechny programy mi píšou stejné kódování jak u souboru vytvořeného
avidemuxem, tak u souboru vytvořeného tím jejich konvertorem. MP4 to
ale stejně nepřehraje. V čem se dá přepsat ta hlavička?

Jee, to takhle z hlavy nevim. Udelal jsem si skript a uz nevim, co se vlastne spousti. :-)
Jestli to nenajdete nebo nekdo neporadi, podivam se (az se dostanu ke stroji).
Ale predpokladal bych, ze kdyz v Avidemuxu zvolite "Xvid", ze doplni odpovidajici cislo kodeku. Ze by zalezelo i na verzi? Jaky kodek Vam potom pise ten GSpot, ze ktereho jste poslal puvodni obrazek?
PM