Dalkove ovladani

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Červen 16 06:48:13 CEST 2009

	Včera jsme to zkusmo koupil, že to kdyžtak do měsíce vrátím, a umí se i učit. Dá se nastavit na 8 přístrojů podle tabulky výrobců a pokud něco nefunguje, tak je možné i jednotlivá tlačítka naučit přímo povel z originálního ovladače. Taky to umí nějaká makra, předpokládám, že to bude několik povelů za sebou jedním tlačítkem, ještě jsem neměl čas si s tím pořádně pohrát. A v Pelhřimově měli dokonce ještě slevu ze slevy a bylo za 199,- Kč.

			Aleš Zíka
			http://results.cz