Jak se zalohuje 100 Giga

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 15 22:42:37 CEST 2009

Archivace verzi a zalohovani jsou pro me dve ruzne veci. Co potrebuju
verzovat, tam ukladam starsi verze rucne nebo automaticky a pak
zalohuju vsechno sakumprask, cili i cele knihovny verzi.

Jinak ty zalohy mam tri, pro sude dny, liche dny a sobotu zvlast,
takze i touto cestou by to slo, ale podle mne by nebylo spravne se na
to spolehat a nahrazovat archivaci zalohovanim.

Ales Prochaska