JTAG MKII

Jan Martincek jano@martincek.com
Pondělí Červen 15 19:45:44 CEST 2009

Zdravim
Tak som sa k tomu dostal - mam aj avr ISP mkII - takze procesor zije,
poistky su nastavene  aj na ISP aj na jTAG - avsak ten debugger ma zrejme
nejaky bug lebo stale hlasi ze nevie identifikovat JTAG chip - resp v ISP
mode nevie precitat signature bity - znizenie frekvencie nepomaha.

Ma niekto podobny trabel s AVR JTAG MKii?
Vyzera to ako keby vsetko chodilo ale na strane konektora + vystupnych
bufrov zrejme nieco islo do Si neba. Nic vsak nesmrdi - nic nevyzera ako na
pohlad mrtve - ten plochy kabel je ok - vsak ten debuger ma iba cca 2
tyzdne.

Reklamovat ho asi nemozem - kupil som ho v USA cez arrow - debuger 150
dolarov, doprava 150 dolarov takze moc sa mi to s5 posielat na reklamaciu
nechce - najradsej by som to nejak oservisoval sam...

Dakujem za napady.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Saturday, June 13, 2009 11:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: JTAG MKII

Hodte dnes uz na to bobek, v tuhle hodinu se vic pokazi, nez opravi, to
je asi dnes ta nejlepsi rada. Rano moudrejsi vecera. Clovek se snazi
neco opravit a nadela si jen jeste vetsi problemy, misto aby odstranil
ty puvodni. BTW, 2 deci, to se nevyplati ani nalevat, vemte to rovnou z
flasky, ubyde jedno riziko rozliti, sance na rozliti se snizi na 50%,
tedy pokud se to vezme na jeden zatah, jinak je pravdepodobnost rozliti
jeste jinde :))).

--
Jiri Bezstarosti