OT algoritmicka hadanka

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 15 14:25:39 CEST 2009

> Se obavam, ze pokud to nebude tabulkou, tak to moc rychleji nez Nx
> rotace nepujde, pokud tedy pocitame strojovy cas. Smycky ktere sice
> maji mene pruchodu nez N ale uvnitr je vic operaci nepocitam jako
> rychlejsi.
>
> PK
Zdravim,
  to by se muselo uz zkontrolovat dle instrukcni sady daneho procesoru
atd. Napr. moje metoda (viz jiny prispevek v tomto threadu) bude tim
vyhodnejsi, cim vetsi bude promenna. Pro 4bitovou promennou bude rozhodne
lepsi lookup table nebo rotace; pro 64bitovou uz je podle mne lepsi
mit cyklus s sesti pruchody, ikdyz o neco pomalejsimi, nadto s konstantni
dobou behu, na rozdil od algoritmu, kde cyklus probehne 1 - 64x :-).
  S pozdravem Pavel Troller