OT algoritmicka hadanka

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Červen 15 14:12:59 CEST 2009

Tak je to hadanka, ci uloha ? :-))

napadlo ma taketo nieco, ale pocet bitov musi byt taky, aby sa dal
delit 4 az "do konca" (t.j. je mocninou 4), co je v MCU vcelku bezne:
byte, word, dword

priklad pre dword:
vezmem 2 vyssie byty a XOR-nem ich navzajom. to iste s nizsimi.
vysledok prave jedneho XOR-u musi byt nula, tie 2 byty "zahodim" a
pokracujem tou druhou dvojicou

navzajom XOR-nem horny a dolny polbyte jedneho bytu, potom druheho
opat vysledok prave jedneho XOR-u musi byt nula, ten byte "zahodim" a
pokracujem zvysnym

navzajom XOR-nem 2 a 2 vyssie bity a potom 2 a 2 nizsie byty
vyhodnotenie, ako obvykle :-)

ostanu 4 bity, opat dva XOR-y....  vyslednom jedneho XOR musi byt 0 a druheho 1

miro